Festiwal Czekolady w Katowicach

Tam, gdzie czekolada tam i ja!

Festiwal Czekolady


Katowicki festiwal czekolady przyciągnął sporo osób. Można było spróbować prawdziwych pyszności! Jadłam czeko kaebea (słodki naleśnik z tryskawkami, bitom śmietanom i czekoladą zeskrobywaną z takiego wałka jak kebab), piłam przepyszną różową czekoladę i odkryłam nową firmę z wyśmienitymi fancy pralinkami.


Festiwal Czekolady


Festiwal Czekolady


Festiwal Czekolady

Niestety wstęp kosztował aż 15 zł od osoby, co moim zdaniem jest sporą przesadą.
Festiwal Czekolady



Festiwal odbywał się w Szybie Wilson, który jest też galerią sztuki nowoczesnej. Podczas popijania czekolady można było podziwiać prace awangardowych artystów.


Szyb Wilson

Szyb Wilson

Szyb Wilson


Ja zdecydowałam się na spacer po galerii podczas niedawnego Festiwalu Kawy, który była darmowy i obfitował w dobrą kawę parzoną na wiele wymyślnych sposobów.

Festiwal Kawy

Festiwal Kawy


Komentarze

Popularne posty