Empik Premium i audiobooki

Ponad tydzień temu dotarła do mnie informacja, że Empik oferuje konto premium za darmo na 60 dni, aby umilić nam kwarantannę.




Postanowiłam skorzystać z tej okazji i aktywowałam konto za pomocą kodu. Nie obyło się bez problemów, ponieważ strona zawieszała się kilka razy i nie byłam pewna, czy się udało. Na szczęście następnego dnia sprawdziłam moje konto na Empik.pl i znalazłam tam oznaczenie abonamentu premium.

Konto aktywowałam, ponieważ już od jakiegoś czasu chciałam zacząć słuchać audiobooków. Ściągnęłam aplikacje Empik Go i przeglądnęłam jej zasoby. Wśród darmowych propozycji nie znalazłam mojego pierwszego wyboru, czyli Wiedźmina.

Na szczęście w abonamencie jest sporo innych interesujących mnie propozycji.

Przesłuchałam już "Kroniki Jakuba Wędrowycza"- pierwszą z serii powieści o wiecznie pijanym świeckim egzorcyście, który pomimo zamiłowania do bimbru całkiem dobrze radzi sobie z zjawami. Opowieść jest niezwykle zabawna.

Następnie rozpoczęłam przygodę z Terrym Pratchettem i poznałam niezwykły Świat Dysku, słuchając "Koloru Magii". Fascynuje mnie uniwersum stworzone przez pisarza, ale muszę przyznać, że przygody maga i Turysty miały dla mnie nieco zbyt powolną narrację i za dużo opisów.

Aktualnie piszę to, słuchając "Studium w szkarłacie", czyli pierwszej części przygód Sherlocka Holmesa. To zdecydowanie literatura, która wciąga mnie najbardziej. Lubię tempo, w jakim Arthur Conan Doyle opowiada swoje historie, a fragmenty, gdy najsłynniejszy detektyw wyjaśnia jak, wydedukował rozwiązanie sprawy, są fascynujące.

W kolejce czekają "Wielkie nadzieje""Małe kobietki" i "Wielki Gatsby".

Audiobooków słucham, wykonując niemal wszystkie czynności w domu: pracując, sprzątając, urządzając domowe SPA.

Jest to doskonały sposób na spędzenie kwarantanny.

Komentarze

Popularne posty