GTW w podróży- wspomnienie lata- Śląsk- Chorzów

Wstyd się przyznać, ale do minionego lata traktowałam Śląsk po macoszemu. Myślałam, że nie ma nic do zaoferowania, tylko węgiel i hołdy. Bardzo się myliłam! Tego lata odkryłam Śląsk i zakochałam się w nim. Rok 2018 był rokiem Śląska.


Koncert Guns N’ Roses



Chorzów

Do Chorzowa zawitałam ze względu na koncert jednej z moich ukochanych grup, czyli Guns N’ Roses. Koncert był niesamowity. Odchudzony Axl stanął na wysokości zadania i śpiewał przez kilka godzin, a Slash popisywał się swoimi gitarowymi umiejętnościami. To było niezwykłe przeżycie zobaczyć legendy rocka w akcji na żywo.


Koncert Guns N’ Roses


Przed koncertem zrobiliśmy sobie support w postaci zwiedzania chorzowskiego zoo. Mój Luby jest wielkim fanem takich atrakcji.
Bilet wstępu kosztuje kilkadziesiąt złotych, ale to dobrze wydane pieniądze. Zoo jest ogromne i oferuje mnóstwo atrakcji, a wybiegi zwierząt są tak przygotowane, aby zwiedzający mogli je oglądać z każdej strony, nawet gdy zwierzaki mają ciężki poniedziałek i nie wyszły jeszcze ze swoich “sypialni”.


Zoo


Spacer po kompleksie trwa dobrych kilka godzin, ale na szczęście na terenie zoo znajdują się punkty gastronomiczne, gdzie można kupić coś do picia lub przekąskę.


Zoo

Zoo



Zoo w Chorzowie polecam wszystkim entuzjastom takich rozrywek.
Ogólna ocena: 10/10.


Zoo


To właśnie zoo było pierwszą atrakcją, która przekonała mnie, że Śląsk ma mi dużo do zaoferowania.
W ciągu następnych kilku miesięcy odwiedziłam Wisłę, zawitałam do dwóch śląskich górskich chatek, zwiedziłam jedną z kopalni i uskuteczniłam gastroturystykę po Katowicach. No i polubiłam śląską kuchnię, ale o tym później.
Podróżujcie na Śląsk, bo warto!


Zoo


Komentarze

Popularne posty