Restauracja Patio w Katowicach

Poprawnie, aczkolwiek za drogo.

Restauracja Patio w Katowicach

Mam wrażenie, że menu Patio ma kilka punktów wspólnych z menu Restauracji Cechowej w Krakowie. Znajdziemy tam głównie tradycyjne polskie dania, które są smaczne. Nie wyróżniają się niczym, są po prostu poprawnie dobre. Jedyne co zwróciło moją uwagę to, że w menu było wino z polskiej winnicy Płochockich, którą bardzo lubię. Niestety tylko w menu, bo gdy chciałam je zamówić, bardzo miły pan kelner poinformował mnie, że na stanie niestety wina nie mają.

Widać, że wnętrze Patio chciano urządzić w stylu rustykalnym. Udało się tylko trochę, bo mamy tu do czynienia z rustykalizmem typu jarmarcznego, nie eleganckiego, ale to też ma swój urok. Jednak przy tego typu ogólnych wrażeniach sugerowałabym nieco obniżyć ceny.

W Patio byłam raz i od tego czasu raczej nie zapragnęłam powrócić, więc też jakoś gorąco nie mogę polecić tego miejsca, ale jednocześnie nie odradzam wizyty.

Ogólna ocena: 6/10.

Adres: Katowice ul. Stawowa 3

Komentarze

Popularne posty