Magiczne Albo Tak

To jedno z najbliższych mojemu sercu miejsc w Krakowie.

Magiczne Albo Tak

Każdy stół i krzesło z innej parafii, nic do siebie nie pasuje, niezbyt czysto, obsługa trochę ospała, bardzo skromne menu- głównie piwo i kawa. To doskonały opis jednego z moich ulubionych pubów Krakowskich. Jestem tu totalnie nieobiektywna. To pub, do którego chodziłam niemal codziennie na pierwszym roku studiów i piłam słabą kawę i niewyszukane piwo. Mieli zniżkę dla studentów i dodawali cynamonowe ciasteczko do każdej kawy (do dziś uwielbiam te ciasteczka). Uwielbiałam ich eklektyczny wystrój, a absolutnym hitem jest to, że wejście prowadzi przez księgarnię ezoteryczną, której byłam stałą klientką do ostatniego dnia mieszkania w Krakowie.

Magiczne Albo Tak

Magiczne Albo Tak

Magiczne Albo Tak



Czy polecam Albo Tak? Oczywiście, ale głównie z sentymentu.

Ogólna ocena 7/10. Adres: Mały Rynek 4

Komentarze

Popularne posty