India Masala

Czyli dalsze poszukiwanie idealnego hinduskiego jedzenia w Krakowie.

India Masala



Jak wiemy, restauracja Ganesh nie spełniła moich oczekiwań. Niedawno na warsztat, a właściwie na talerz wzięłam India Masala. Hinduskie knajpy tanie nie są, dlatego oczekuje od nich wysokiej jakości jedzenia i obsługi. Jadłam groszek z serem smażony w sosie curry i bardzo mi smakował. Moja mama zdecydowała się na pieczonego kurczaka w pomidorowym sosie. Podczas składania zamówienia zapytałam baaardzo opieszałego kelnera czy dania mogą być łagodne oraz, czy jedna porcja chlebka naan wystarczy na dwie osoby. Potwierdził obie możliwości. Niestety danie mojej mamy było za ostre, a chlebki musiałyśmy domówić, co było wyzwaniem, bo kelner bardzo rzadko i nieśpiesznie podchodził do stolików.

India Masala


Czy polecam India Masala? I tak i nie. Moje danie było smaczne i łagodne. Z daniem mamy i poziomem obsługi się nie popisali, więc na pewno nie jest to idealna restauracja.

Adres: Kraków, Mały Rynek 2.

Komentarze

Popularne posty