Moje ulubione świąteczne filmy

Uwielbiam Święta. Pomimo tego, że jestem agnostyczką, lubię Święta i czerpię z nich to, co dla mnie najlepsze i to, co sprawia mi przyjemność. Nic tak nie wprowadza mnie w świąteczny nastrój, jak filmy :) Oto moje ulubione:

To właśnie miłość



To właśnie miłość


Gwiazdka bez komedii romantycznych to nie Gwiazdka. Ale "To właśnie miłość" nie jest zwykłą komedią romantyczną. Pokazuje różne rodzaje miłości, a historie bohaterów nie zawsze kończą się happy endem. Film jest doskonale obsadzony, a scenariusz zgrabnie przeplatający losy postaci to prawdziwe mistrzostwo. "To właśnie miłość" oglądam co święta już od 13 lat, jeśli dobrze liczę.

Szklana pułapka 1

Szklana pułapka

Alan Rickman i Bruce Willis robią Święta swoimi kultowymi tekstami i trzymającym w napięciu konfliktem.

Ekspres polarny

Ekspres polarny



Nie mogło zabraknąć animacji, a ta jest prawdziwie magiczna i zachwycająca. Może Ekspres Polarny nie jest klasycznym, wesołym filmem dla dzieci, ale to właśnie sprawia, że go lubię.

Oczywiście widziałem całe mnóstwo innych filmów świątecznych, ale ta trójka jest moją ulubioną. I tak nie ma tu Kevina samego w domu, bo ja po prostu nie lubię kina familijnego.

Komentarze

Popularne posty