Oberża Złota Gęś w Siewierzu

Śląsk to nie tylko katowickie restauracje, ale również lokale w małych miasteczkach, do których chętnie zaglądam. I wychodzę z różnymi opiniami...

Oberża Złota Gęś w Siewierzu


Jak jest w Złotej Gęsi? Hmm... zielono i dość staroświecko. Wystrój rodem z wczesnych lat dwutysięcznych wypadałoby odświeżyć i może nieco bardziej dostosować do nazwy.



Oberża Złota Gęś w Siewierzu


O ile do wyglądu mam zastrzeżenia to do obsługi cen i smaku mojego barszczu z uszkami żadnych, bo jestem zadowolona ze wszystkich tych trzech rzeczy. Pani kelnerka przemiła. Ceny niskie, a barszcz przepyszny, zdecydowanie jeden z najlepszych, jakie jadłam. Zamówiłam również roladę z kluskami śląskimi, która była dobra, ale nie fenomenalna. Czarda Grill zawiesiła wysoko poprzeczkę, jeśli chodzi o roladę.



Oberża Złota Gęś w Siewierzu


Podsumowując, Złota Gęś to dobra opcja na obiad, gdy jesteście przejazdem w Siewierzu.

Ogólna ocena: 7/10.

Adres: Bytomska 59, Siewierz

Komentarze

Popularne posty