Jedwab do włosów Carrefour

Powrót po latach.


W czasach gdy codziennie prostowałam włosy jedwab nakładany po prostowaniu, był moją codzienną rutyną. Potem porzuciłam zarówno prostowanie, jak i ten kosmetyk. Niedawno jedwab zaliczył u mnie spektakularny powrót. Szukałam czegoś na puszące się i odstające kosmyki. Okazało się, że jedwab jest idealny. Aktualnie używam tego marki własnej Carrefour, ponieważ buteleczka jest o wiele większa i tańsza niż te z Biosilk. Oprócz ujarzmienia włosów kosmetyk sprawia, że dobrze się układają i utrwala fryzurę. Myślę, że znów na stałe zagości w mojej stylizacji włosów. Zapewne nie będę go stosować codziennie, bo znacznie obciąża kosmyki, przez co szybciej się przetłuszczają, ale w pierwszy i drugi dzień po myciu sprawdzi się idealnie.

Ogólna ocena: 8/10.

Komentarze

Popularne posty