Prezentownik 2023

Lubię moją tradycję wpisów prezentowych. Nawet jeśli wpis publikuje już po świętach, o może on być inspiracją na przyszłość.


Prezentownik 2023


Na Mikołajki w tym roku dostałam od mojego Partnera whisky, grę planszową Stella, świąteczny sweterek, portfel i kapcie. Jemu podarowałam bilety na występ Artura Andrusa, wieszak na biżuterię, kubek z serialu Orville, dwustronny pasek. 

Stella

Od rodziny dostałam kosmetyki, słodycze, skarpetki oraz komplet ręczników. Ode mnie na Mikołajki dostali biżuterię, książkę, witaminy, słodycze, termofor i pudełko na lunch z podgrzewaczem.

Moi przyjaciele na Gwiazdkę dostaną ode mnie kalendarze, wino, kadzidło Palo Santo, skarpety, ogrzewacze do rąk, czekoladę do picia, świąteczne kremy do rąk oraz komplety herbat.


Prezentownik 2023

Partnerowi na Gwiazdkę podaruje mapę zdrapkę, scyzoryk, voucher na naukę gry na Rav Vaście, piżamę i koszulkę. Moja rodzina planuje mu podarować rum, a on im słodycze.

Dla szeroko pojętej familii na tegoroczną Gwiazdkę przygotowałam kosmetyki, ramkę ze zdjęciem, szlafrok, piżamę, ciśnieniomierz, ogrzewacz do stóp, masażer, zegar, bloozie, elektronicznego darta, koc, słodycze, notes, bilety do teatru.

Prezentownik 2023


Ja na Gwiazdkę dostałam od mojego Partnera nowe buty trekkingowe, bluzę z Gryfie (sklep z różnymi rzeczami inspirowany śląskim folklorem), bilety na koncert muzyki z Wiedźmina i na muzykę z anime w wykonaniu symfonicznym.

Prezentownik 2023


Od przyjaciół dostałam słodycze, kadzidła, kosmetyki, skarpetki z motywem Harry'ego Pottera, alkohole, świece, akcesoria kosmetyczne, kubek i nakładki na kable.

Moja rodzina w tym roku skupiła się na obdarowaniu nie w zapas kosmetyków i słodyczy. Trafił się też tradycyjnie kalendarz na nowy rok, świece, oraz album na zdjęcia i komplet ręczników.

Prezentownik 2023



Komentarze

Popularne posty