STRH Bistro Zakopane

Niemal złoto.

STRH Bistro Zakopane

STRH odkryłam w lipcu 2022. Trafiłam tam na śniadanie, które okazało się przepyszne. Sezonowe menu obfitowało w ciekawe propozycje. Dania były pienię podane, porcje duże, ceny przystępne, obsługa na najwyższym poziomie, a wystrój owszem nawiązujący do gór, ale bez krztyny przaśności tak powszechnej w Zakopanem.

STRH Bistro Zakopane

STRH Bistro Zakopane

STRH Bistro Zakopane

STRH Bistro Zakopane


Stałam się stałą klientką STRHu i bywałam tam za każdym razem, gdy tylko przyjeżdżałam do Zakopca. Wypróbowałam śniadaniowe opcje sezonowe i te stałe jak english breakfast. Wszystkie były pyszne. Przetestowałam też opcje lunchowe, które wypadły równie fenomenalnie.

STRH Bistro Zakopane

STRH Bistro Zakopane

STRH Bistro Zakopane


Byłam zachwycona... No właśnie byłam. W marcu 2023 STRH złamał moje gastronomiczne serduszko. Jakość wszystkiego (smak, obsługa, wielkość i wygląd porcji, składniki) spadła, a ceny poszły w górę.

STRH Bistro Zakopane


Oczywiście nadal jest to jedna z najlepszych zakopiańskich miejscówek, ale ponieważ wiem, jak było wcześniej, to przeżyłam rozczarowanie.

Ogólna ocena: 8/10.

Adres: Zakopane ul. Krupówki 4a.

STRH Bistro Zakopane

STRH Bistro Zakopane

STRH Bistro Zakopane

STRH Bistro Zakopane

STRH Bistro Zakopane


Komentarze

Popularne posty