POLECAJKA: FILM, SERIAL, KSIĄŻKA

Cykl, w którym pisze, co polecam, co odradzam, co mnie zachwyciła, a co mnie nie wzruszyło. A dawno już pojecajek nie było.

POLECAJKA: FILM, SERIAL, KSIĄŻKA

1. Małe Kobietki reżyseria Gretą Gerwing- film


Bardzo lubię książkę i duże pole do interpretacji, jakie daje podczas adaptacji. Gretą Gerwing doskonale je wykorzystała. Historia, którą znam z książki i z innych adaptacji wciągnęła mnie tak, jakbym spotkała się z ciężkimi losami dziewczyn uciekających w świat fantazji, po raz pierwszy.

2. Orville- serial


Nie przepadam za space operami, ale ta jest zupełnie inna. Tam postaci są prawdziwie różnorodne (chociaż może nie bardzo pogłębione) i przede wszystkim ich działania mają konsekwencje, a fabuła potrafi zaskoczyć. To właśnie scenariusz jest najmocniejszym punktem serialu, bo gdy wyobrażałam sobie, że wiem dokładnie, co się stanie to... właśnie to się działo, ale miało zupełnie inne następstwa, niż się spodziewałam.

3. Caryca Katarzyna i Król Stanisław. Historia namiętności. Autorka: Iwona Kinzleraudiobook


Spodziewałam się nudy, a dostałam wciągający i porywający obraz romansu, który tak znacząco wpłynął na losy Polski.

Komentarze

Popularne posty