Isto w Katowicach i degustacja polskich win

Już od dłuższego czasu chciałam pójść do Isto, a organizowana tam degustacja polskich win okazała się doskonałą okazją do sprawdzenia miejscówki.

Isto w Katowicach

Degustowaliśmy kilka win przy jednoczesnym słuchaniu wykładu winiarza o polskim winiarstwie, szczepach i winnicach, z których pochodziły próbowane trunki. Wina smakowały dobrze, ale muszę przyznać, że piłam już lepsze polskie winiarskie twory, a wykład był nawet ciekawy, aczkolwiek niewiele z niego zapamiętałam poza polecanymi festiwalami winnymi.

Isto w Katowicach

No a co z jedzeniem? Niestety było mniej dań niż podawanych win, co moim zdaniem było sporym błędem, bo wino powinno się degustować razem z posiłkiem. Biorąc pod uwagę renomę Isto, spodziewałam się absolutnie fenomenalnych smaków, a były po prostu dobre. Może problem leży właśnie w moim nastawieniu i ogromnych oczekiwaniach, ale troszkę się zawiodłam.

Isto w Katowicach

Przede wszystkim wygląd potraw był hm... dyskusyjny. Druga z przystawek wyglądała jak ślimaki. Gulasz na danie główne smaczny, ale nie zachwycający. Pierwsza z przystawek i deser smakowały najlepiej. Zwłaszcza deser wypadł dobrze na tle poprzedników.

Isto w Katowicach

Ogólnie ceny w Isto są wysokie i degustacja też swoje kosztowała. Wystrój elegancko- industrialny. To wszystko sprawia, że miałam wysokie oczekiwanie nie tylko wobec jedzenia, ale również obsługi. Po degustacji postanowiliśmy zostać na jeszcze jedną butelkę wina, na którą czekaliśmy mnóstwo czasu, a potem jeszcze nas poganiano, mówiąc, że zamykają.

Pomimo tych wszystkich minusów nie skreślam jeszcze Isto i chętnie odwiedzę lokal ponownie, aby zweryfikować moją opinię. Również chętnie wybiorę się na kolejną degustację, może poprawili już niedociągnięcia.

Ogólna ocena: 4/10.

Adres: al. Walentego Roździeńskiego 1, Katowice.

Komentarze

Popularne posty