Polecanka

Film, serial, książka (audiobook).

Polecana

1. Mój tydzień z Merlin


Jeśli spodziewacie się ściśle trzymającego się biografii gwiazdy obrazu, to będziecie zawiedzeni. To fabularyzowana opowieść o niewielkim wycinku z życia Merlin Monroe. Trzeba dodać, że to dobrze zagrana, świetnie napisana i fenomenalnie opowiedziana słowami kochanka Merlin historia, obok której każdy fan największej gwiazdy kina nie może przejść obojętnie.

2. Rozczarowani


Tak, przyznaje się tu do błędu. Wrzuciłam wszystkie kreskówki dla dorosłych do jednego worka z kloszardowym humorem, który do mnie nie trafia. A tu wchodzą cali na biało "Rozczarowani". Żenujących żartów jest bardzo, ale t bardzo niewiele. Humor jest raczej bliższy Monty Pythonowi, a nawiązania do pop kultury sypią się jak z rękawa. Serial ma ciekawą linię fabularną (w przypadku kreskówek do dorosłych to cud, że w ogóle ją ma) i doskonale napisane postaci, które rozwijają się i zmieniają w czasie sezonów. Opis, że jest to serial o księżniczce z problemami, która zaprzyjaźnia się z demonem i elfem, nie zachęcił mnie zbytnio, ale pilot rozwiał moje wątpliwości i pokazał złożoności produkcji.

3. Tim Burton- audiobook


To forma biografii jednego z moich ulubionych reżyserów pisana w formie listu do Edwarda Nożycoregiego przeplatana wspomnieniami osób, które miały okazje pracować z mistrzem.

Komentarze

Popularne posty