Nie tylko nalewki w Nalefce

Muszę powiedzieć, że do Nalefki w Krakowie mam szczególny sentyment. Przez 4 lata studiów mieszkałam na Sławkowskiej dokładnie nad miejscem, gdzie teraz jest bar Nalefka.

Nalefka

Między innymi dlatego nie mogłam odpuścić sobie wizyty. No i dlatego, że lubię nalewki, a tam mają pyszne :) Zwłaszcza wiśniową. Mają też super miłą obsługę i interesujący wystrój, w którym dominują lustra przy pulpitach, przy których możemy wypić nasz talerz kieliszków wypełnionych pysznymi trunkami.

Nalefka

Co jeszcze mają? Gej bar Lindo piętro niżej. Och byłam zachwycona i chętnie poszłam na imprezę! Jako wielka sojuszniczka LGBTQ+ bardzo się ucieszyłam, że w moim mieście powstaje coraz więcej mieść gej friendly :D

Zatem zachęcam idźcie napić się nalewki do nalefki i szaleć na parkiecie w Lindo.

Ogólna ocena: 9/10.

Adres: Sławkowska 23, Kraków.

Komentarze

Popularne posty