Szampon Joanna z czarną rzepą

Łupież. Paskudny problem. Kiedyś był dla mnie ogromnym powodem do wstydu, ale teraz wiem, że to taki sam problem, jak rozdwojone końcówki i skoro o walce ze zniszczeniami włosów nie wstydzę się mówić, to o walce z łupieżem też nie powinnam.

Szampon Joanna z czarną rzepą

Zmiany temperatury, kosmetyki, tkaniny, które mają kontakt z głową, predyspozycje skóry głowy, niedokładne spłukanie kosmetyku lub farbowanie włosów. To tylko niektóre z przyczyn łupieżu. Nie chodzi tu o brak higieny tylko o reakcję alergiczną skóry głowy.

Od lat walczę, aby moja skóra na głowie nie zostawała podrażniona i nie wytwarzała łupieżu. Ponieważ stosuje suszarkę prostownicę, mnóstwo kosmetyków i farbuje włosy, to specyfiki przeciwłupieżowe są dla mnie codziennością.

Ostatnio stosowałam szampon przeciwłupieżowy Joanna z czarną rzepą i jestem zachwycona jego działaniem. Skutecznie zapobiega pojawianiu się białego pyłku i doskonale odświeża włosy z tendencją do przetłuszczania. Po myciu kosmyki długo pozostają odżywione i czyste oraz łatwo się rozczesują i układają.

Zdecydowanie polecam szampon z czarną rzepą od Joanny, tym bardziej że kosztuje grosze.

Ostatnio kupiłam też kilka innych przeciwłupieżowych kosmetyków, które na pewno zrecenzuje.


Komentarze

Popularne posty