A po strajku chodziłyśmy na kremówki: Cukiernia Czarodziej

Zazwyczaj nie zwracałam większej uwagi na cukiernie Czarodziej pomimo zapewnień mojej koleżanki, że ich wyroby są przepyszne.

Cukiernia Czarodziej

Do Czarodzieja zawitałam, gdy dosiedziałam się, że wspierają Strajk Kobiet i wypuścili kremówki z błyskawicą. Och, jakie to były przepyszne kremówki! Idealna konsystencja i perfekcyjna słodkość, ciasto przyjemnie wilgotne oraz wyśmienity krem. Ot tego czasu istnieją dla mnie jedynie kremówki z Czarodzieja.

I pomyśleć, że przez idiotyczne restrykcje związane z pandemią cukiernia o mały włos nie upadła. Na szczęście Krakowianie tłumnie suszyli na zakupy do Czarodzieja i uratowali go przed bankructwem.

Ważne, aby wspierać instytucje stające po stronie praw człowieka, dlatego zachęcam Was do kupowania pysznych słodkości u Czarodzieja.

Ogólna ocena: 8/10.

Adres: Kraków ul. Karmelicka 15

Komentarze

Popularne posty