BIKE CAFE i KIERMASZ WYROBÓW REGIONALNYCH


Co jakiś czas w Krakowie na Rynku Głównych organizowany jest kiermasz. O świątecznych pisałam Wam TUTAJ i TUTAJ. W chwili obecnej w Krakowie trwa kiermasz wyrobów regionalnych, na którym możemy zaopatrzyć się w różnego rodzaju wyroby
z Cepelii.


Kiermasz opanowały modne ostatnio wianki, oraz zabawne ręcznie robione maskotki na przykład w kształcie smoka wawelskiego.




Jeśli zmęczymy się zakupami, możemy posilić się między innymi kawą podawaną przez mobilną kawiarnie Bike Cafe. Ceny są niewielkie, za moje cappuccino zapłaciłam 6 zł, ale jak widać kubeczki również pojemnością nie zachwycają. Kawa naprawdę mi smakowała.  


Pani była bardzo miła i chętnie odpowiedziała na moje pytanie o to gdzie jeszcze można spotkać Bike Cafe. Otóż na przykład na Bezogródek Food Truck są na stałe, a ja widziałam ich czasem jeżdżących po Plantach. 


Podsumowując spacerując wśród pięknych rzeczy na kiermaszu wyrobów regionalnych możemy sączyć pyszną kawę od Bike Cafe.





Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty