MASH ROOM

WPIS PRZEZNACZONY DLA OSÓB PEŁNOLETNICH



Najświeższa nowość, dawna fabryka papierosów przy ulicy Dolnych Młynów 10 otrzymała drugie życie. Może nawet lepsze niż to poprzednie :) Wyrastają tam jak grzyby po deszczu modne knajpki z vege jedzeniem i mało popularnymi rodzajami piwa. Do tego leżaki w ogródkach oraz kino plenerowe i mamy absolutny hit tego lata.



Oczywiście nie mogło mnie tam zabraknąć. Wybrałam się na piwo
z moją przyjaciółką do jednego z pubów. Wrażenie wywarł przeciętne.
Zamówiłyśmy Holbe w standardowej cenie 8 zł, ale jeżeli jeszcze raz wybiorę się do Mushroom to zamówię whisky, ponieważ mają całkiem spory wybór.
Urzekł mnie natomiast entuzjazm i energia barmana. Aż żal było od baru odchodzić.


Mieszane uczucia wzbudził we mnie wystrój. Betonowe ściany. Na nich wydrukowane popularne w Internecie grafiku z cyklu "Psie sucharki". Do tego równie modne i dizajnerskie meble, których kolor trochę przełamywał monotonie wnętrza. Tak samo jak sufit
i trójwymiarowa dekoracja jednej ściany. Wszystko do siebie pasuje oraz tworzy minimalistyczną, surową całość. To trochę nie mój klimat, ale staram się docenić pomysł.




Podsumowując, jeśli chcecie poznać cel pielgrzymek krakowskiej hipsteriady koniecznie wybierzcie się do jednego z lokali na Dolnych Młynów 10. Na przykład do Mushroom.

Ogólna ocena 6/10.




Komentarze

Popularne posty