Mój słodki Kraków CIRCUS FAMILY


W święta nic nie jest tak pyszne jak słodkości, dlatego w ten niezwykły czas na blogu również będzie słodko. 
Zaczniemy od Circus Family, bliźniaczej siostry Krakowskiej Manufaktury Czekolady. Sami siebie tak nazywają i faktycznie nie da się nie zauważyć, że kawiarnie to siostry bliźniaczki. Szczególnie, jeśli chodzi o menu. Niemal identycznie. Zdecydowałam się na koktajl Pani Zima. Na szczęście nie był w cale zimny za to perfekcyjnie czekoladowy i o idealnej konsystencji. To propozycja dla tych z Was, którzy lubią baaardzo słodkie koktajle.


Ceny bardzo przystępne tak samo jak w Krakowskiej Manufakturze Czekolady. Do tego miałam okazje wykorzystać zniżkę 10%, którą dostałam podczas zakupów w Manufakturze. 


Wystrój idealnie pasuje do nazwy. Mnóstwo cyrkowych dekoracji, kolorowo, pełno czekolady dookoła, nawet personel nosi ubrania, które przywodzą na myśl kostiumy cyrkowców. I jest parę uroczych stolików w oknie. Jeśli zabraknie miejsca w górnej sali lokal dysponuje również piwnicą.



A skoro już mowa o personelu to w prawdzie jest miły, ale na pewno się nie przepracowują i raczej są mało rozgarnięci. Do koktajlu z bitą śmietaną nie dostałam łyżeczki, a większość stolików wokół nas wymagała wytarcia.


Podsumowując, słodki, bardzo czekoladowy koktajl z widokiem na Rynek Główny w Krakowie i Mariacki to świetna opcja na świąteczny wieczór.
Ogólna ocena 8/10.













Komentarze

Popularne posty