NALEŚNIKI CREPES



Gdy czasem mam niepohamowaną ochotę na naleśniki to najchętniej zaglądam właśnie tam. Wybór mają duży zarówno naleśników na słodko i słono. Ja do tej pory jadłam te na słodko. Zdecydowanie polecam
z Nutellą i owocami.


Trochę mniej z Nutellą owocami jogurtem i orzechami gdyż połączenie jogurtu i Nutelli nie wyszło im najlepiej.


Musze przyznać, że choć jest smacznie to ceny mają za wysokie, bo 12 zł za takiego naleśnika to za dużo. Na szczęście jest dość sycący. Zauważyłam też, że koszt napoi to po prostu rozbój w biały dzień. Za taką cenę powinni, chociaż zrezygnować z samoobsługi, albo mieć otwarte dłużej niż do 20 lub zainwestować
w prawdziwe talerze i sztućce a nie papierowe. Ale przynajmniej pani, która tam pracuje jest miła.
Naleśniki Crêpes należy pochwalić za wystrój. Wnętrze jest dość problematyczne, bo małe. Udało się im urządzić je ładnie, nie jest "łyso", ani dodatki nie przytłaczają. Jest w miarę dopracowanie i kolorowo,  co współgra z idea serwowania naleśników.


Podsumowując: Naleśniki Crêpes polecam, na szybkiego naleśnika, ale nie za często i nie, gdy macie wilczy apetyt, bo zbankrutujecie.
Ogólna ocena: 7/10 odjęłam za ceny i samoobsługę.




Komentarze

Popularne posty