GRILL 34



Odkryłam to miejsce rok temu. Jest to letni ogródek na dziedzińcu kamienicy gdzie oprócz kiełbaski możemy zjeść wiele grillowanych pyszności. Latem rok temu bywałam tam średnio raz dwa razy
w tygodniu, bo dosłownie zakochałam się w tym miejscu i było ono moim niekwestionowanym numerem jeden, jeśli chodzi o sałatki
i przede wszystkim o makarony. Tu zdjęcie z lipca 2013 i makaron
z pieca z kurczakiem i sosem pomidorowym, który kosztował tylko 12zł. 


Z niecierpliwością czekałam aż Grill się otworzy w tym sezonie
i będę mogła zjeść mój ulubiony makaron. Otworzył się, ale niestety w trochę gorszym wydaniu niż rok temu. Po pierwsze o zgrozo podniesiono ceny! Teraz za makaron płacimy 18 zł.  Zmieniono też menu. Dalej jest raczej skąpe (3 rodzaje makaronów), a zamiast makaronu z kurczakiem i sosem pomidorowym jest z mięsem mielonym i tymże sosem. 


Na szczęście genialny smak się nie zmienił. Miła obsługa również pozostała i cukierki
w koszyczku z rachunkiem za posiłek. Pojawił się za to minus
w wystroju. Ogólnie Grill to bardzo dobrze rozplanowany i ładnie zaaranżowany ogródek gdzie nic nie jest przesadzone ani źle zrobione. No przynajmniej rok temu wszystko było ok. W tym zapomnieli o ważnym szczególiku- poduszkach na strasznie niewygodne krzesła. W sumie stoły po obrusami w kratę również wyglądały lepiej niż bez nich.


Podczas jednej z tegorocznych wizyt w Grillu spotkała mnie miła niespodzianka. Było to
w trakcie pierwszej fali upałów i dostałam do przetestowania chłodnik. Nigdy dotąd nie jadłam chłodnika, ale muszę przyznać,
że byłam uprzedzona i myślałam, że zimna zupa po prostu nie może dobrze smakować. Skoro dostałam za darmo to zjadłam. I moje uprzedzenia zniknęły! Było pyszne. Jeśli pojawi się na stałe
w grillowym menu to zdecydowanie warto go zamówić.


Podsumowując: Zdecydowanie polegam Grill wszystkim. Choć rok temu poleciłabym bardziej. Jednak zabieg z podwyżką cen bardzo mi się nie podoba.
Ogólna ocena 9/10 byłby max gdyby nie wyższe ceny.



i grillowy strumyczek :)

Komentarze

Popularne posty