śląska Prohibicja w Katowicach

Najlepsze specjały kuchni polskiej, jakie do tej pory jadłam!

śląska Prohibicja w Katowicach

W Prohibicji potrafili nie tylko przekonać mnie do znienawidzonych rosołu i kotleta, ale również udowodnić, że te potrawy mogą świetnie smakować. Od wizyty w u nich jednak lubię rosół i kotlety, ale tylko te z katowickiego Nikiszowca. Maja też absolutnie bezkonkurencyjną roladę śląską, czyli ich danie popisowe. Na deser zamówiłam zaskakujący kalafior w cieście z karmelem, orzeszkami, płatkami kwiatów i lodami waniliowokalafiorowyni. To było pyszne!

śląska Prohibicja w Katowicach



Dania postawiły poprzeczkę tak wysoko, że porównywalnego poziomu oczekiwałam od wystroju i obsługi. Nie zawiodłam się. Serwis jest idealny, a wnętrze lokalu wygląda z klasą, ale nie emanuje przepychem, co sprawia, że bardzo przyjemnie się tam siedzi.

A ceny? Łatwo się domyślić, że kosmicznie wysokie. Czy warto? Zdecydowanie tak, zwłaszcza na wielkie okazje- my jedliśmy tam moją urodzinową kolację. Na pewno nie jest to opcja cenowa na codzienny obiad. Polecam też zrobić rezerwację, bo restauracja jest bardzo oblegana.

Na pewno jeszcze nie raz odwiedzę Śląską Prohibicję.

Ogólna ocena: 10/10.

Adres: Katowice ul. Krawczyka 1.


Komentarze

Popularne posty