ONLYBIO Seria do włosów suchych i zniszczonych

Od kilku tygodni mam przyjemność testować serię ONLYBIO @onlybio.life. 

ONLYBIO Seria do włosów suchych i zniszczonych

Dostałam kosmetyki dedykowane dla suchych i zniszczonych włosów. Czy działają? Jak złoto! Już po pierwszym użyciu zobaczyłam pierwszą różnicę. Włosy stały się miękkie i przyjemne w dotyku. Dziś po paru tygodniach testów widzę, że kondycja moich kosmyków jest dużo lepsza. W zestawie znajdują się odbudowująca odżywka proteinowa, ekstra oczyszczający szampon, moja ulubiona odżywka emolientowa (wygładza i obłędne pachnie!) oraz olejek na znoszone końcówki.

Dodatkowo współpraca z ONLYBIO zmotywowała mnie, aby spróbować metody pielęgnacji OMO, czyli Odżywka, Mycie, Odżywka. Okazało się, że to opcja idealna dla moich włosów. I wcale nie zajmuje tak dużo czasu, jak myślałam. 

Polecam Wam produkty ONLYBIO. Na pewno każdy znajdzie w ich szerokiej ofercie coś dla siebie. 

*Wpis Powstał w ramach współpracy przez #trnd z #onlybio.

Komentarze

Popularne posty