Dobrego świętowania

Wesołego wszystkiego, co świętujecie: długiego weekendu/ Święta Ostary/ Wielkanocy/ Jarych Godów.




I pamiętajcie, że możecie spędzić ten czas tak, jak macie ochotę i tak, aby był dla Was dobry i komfortowy. Chcecie z rodziną przy stole- to jest ok. Wolicie z przyjaciółmi na piwie- też fajnie. Preferujecie w swoim pokoju/ mieszkaniu z książką i herbatą nie odzywając się cały weekend do nikogo i rozkoszując tym, że jesteście sami- super. Planujecie wyjazd i zwiedzanie jakiegoś zakątka świata- genialny pomysł! Spędzacie ten czas ze swoim partnerem/ partnerką- uroczy, romantyczny plan. Świętujecie zmartwychwstanie Jezusa- możecie. Malujecie jajka dla bogini odrodzenia, Ostary- niech przyniosą Wam bogactwo. Weselicie się razem z budzącym się ponownie do życia światem podczas Jarych Godów- bawcie się dobrze i niech Wam się darzy. Wszystko jedno jak spędzacie tan czas i co celebrujecie, ważne, żeby robić to w zgodzie ze sobą i dla siebie.

Ja w tym roku wybieram się na długi weekend z partnerem do mojego ukochanego Owczywiście. Będziemy chodzić po górach, grać w planszówki, czytać książki, oglądać filmy i jeść mnóstwo przysmaków. To wprawdzie nasze drugie święta we dwoje, ale pierwsze, gdy ta decyzja była podjęta w pełni świadomie, a nie spowodowana pandemią. I jestem zachwycona. Jeszcze nigdy tak bardzo nie cieszyłam się ze świąt i nie jarałam się ich przygotowaniem.

Wesołych Jarych Godów!

Komentarze

Popularne posty