Prezentownik

Zawsze lubiłam wpisy prezentowe na innych blogach. Zarówno te, gdzie autorki opisywały co same dostały oraz dawały rady co dać bliskim. Aby połączyć te dwa zagadnienia robię mój prezentownik między Mikołajkami a Gwiazdką.




Prezentownik


W tym roku dostałam od Partnera bilety na balet gruziński (jestem wielką fanką klasycznego, na gruzińskim jeszcze nigdy nie byłam), kamienie do medytacji czakralnej (jestem wiedźmą kamieniarą, i chciałabym zacząć medytować), masło do Ciała o zapachu palo santo oraz spodnie haremki. Od mamy mojego Partnera dostałam bransoletkę z kamieniami i moim znakiem zodiaku (Baran). Ja mam zamiar odwdzięczyć się prezentem w postaci szalika, kilku liściastych herbat oraz wyszukanych kaw.

Prezentownik

Od rodziny dostałam mój ulubiony rodzaj prezentów, czyli słodycze i alkohol oraz chyba jedne z popularniejszych świątecznych prezentów, czyli kapcie i kosmetyki.

Prezentownik



Mojemu Partnerowi na Mikołajki podarowałam spodnie do jogi, sweter i chusteczki do oczyszczania brody. Na Gwiazdkę przygotowałam dla niego bilety na Fest Festiwal 2022, dodający energii olejek z 
ashwagandhy, kosmetyki do brody i urocze onesie w kształcie pandy czerwonej.


Mamie daje najlepszy prezent, jaki mogę jej sprawić, czyli kosmetyki (maseczki, kremy przeciwzmarszczkowe, kosmetyki do ciała jej ulubionej firmy Dove, odzywkę do rzęs, antycellulitowe preparaty i waciki wielorazowego użytku), w tym roku dostanie też specjalną bombkę choinkową oraz legginsy, ozdoby do włosów i książki: romanse i kucharskie. Dziadkowi podaruje różnego rodzaju herbatki, akcesoria do herbat typu miody i soki, witaminy. Dla niego tez przewidziałam specjalną bombkę choinkową. Cieszę się, że aktualnie mamy tak duży wybór ciekawych smakowo piw bezalkoholowych, ponieważ zarówno mój dziadek, jak i partner mojej mamy dostaną ode mnie takie piwka. Dodatkowo partnerowi mojej mamy kupiłam też bezalkoholowy dżin i książki krajoznawczo-podróżnicze.

Dalszej rodzinie podaruje świąteczne świece, słodycze i wino. Przyjaciele dostaną ode mnie i mojego partnera breloki ze swoimi kamieniami zodiakalnymi oraz kalendarze ze śląskimi słówkami. Natomiast moje trzy najbliższe przyjaciółki dodatkowo specjalnie wybrane dla nich bryłki kamieni.

Udanej Gwiazdki Wam życzę :)

Komentarze

Popularne posty