Zdrowa woda z Dolnego Śląska

Jestem wielką fanką zdrojowych miejscowości, a wizyta w Kudowie-Zdroju była wysoko na mojej liście to do.


Kudowa Zdrój


Pierwszy raz byłam w Kudowie na obiedzie przejazdem, wracając ze Skalnego Miasta. Widziałam kilka muzycznych rzeźb w parku.

Kudowa Zdrój

Druga moja wizyta była jesienią. Oprócz wizyty w pijalni wód i zakupu przypałowego kubeczka w kształcie kotka, z którego piłam mocno zmineralizowaną wodę, zdecydowaliśmy się też na noclegu w Kudowie.

Kudowa Zdrój

Kudowa Zdrój



Spaliśmy w Hotelu Verde Montana Wellness & Spa. Pokoje okazały się mało spektakularne, ale oferta dla była świetna.
Cudowny basen, dużo jacuzzi, sauna sucha i moja ulubiona sauna mokra. Czynne dla gości hotelowych aż do 22. Relaksowaliśmy się tam codziennie. Jednego dnia skorzystaliśmy też z jednego z zabiegów oferowanych na miejscu. Wybraliśmy kąpiel w piwie i pobyt w tężni solankowej. Kąpiel zadziałała rewelacyjnie na skórę, czyniąc ją jedwabiście gładką.

Kudowa Zdrój

Kudowa Zdrój



Obsługa hotelu była na najwyższym poziomie. Śniadanie przepyszne. Jedyny minus to obostrzenia związane z koronawirusem. Pomimo że śniadanie było w firmie szwedzkiego stołu, to należało poprosić pracownika o nałożenie wybranego przysmaku. A do Pani lub Pana nakładającego była kolejka.

Zaraz obok Kudowy Zdrój są Duszniki-Zdrój, które oprócz wspaniałego Muzeum Papieru mają też przepiękny park zdrojowy. Tam niestety nie udało mi się kupić przypałowego kubeczka, a szkoda, bo bym kupiła.

Duszniki Zdrój


Komentarze

Popularne posty