BroPub by Brokreacja

Piwa kraftowe zawładnęły Krakowie. A ja chodzę od kraftowni do kraftowni i degustuję.


Ziemniaczki i frytki z batatów


Jestem zachwycona BroPubem by Brokreacja. Mają przepyszne rzemieślnicze piwa i smakowite przekąski. Szczególnie polecam ziemniaczki i frytki z batatów. Pierwszy raz jadłam batatowe frytki, które nie były za słodkie.
Urzekł mnie też niekonwencjonalny wystrój. Niby zwykły pub, ale kreatywne grafiki na ścianach mnie powaliły.

BroPub by Brokreacja


Obsługa BroPub by Brokreacja jest miła i uśmiechnięta. Barman chętnie z Wami pogawędzi i doradzi.
Na szczęście pomimo mody na krafty w lokalu ceny są dosyć przyjazne dla portfela.

BroPub by Brokreacja


Podsumowując polecam na BroPub by Brokreacja na piwo ze znajomymi. Mają duże stoły i transmitują mecze, a w ich ofercie każdy znajdzie coś dla siebie.

Komentarze

Popularne posty