KUCHNIA ORIENTALNA


Moje poszukiwania idealnej orientalnej knajpy trwają w najlepsze.
I .... byłoby już bliskie ideału gdyby nie położył ich wystrój. Raczej oszczędny i mało elegancki, trochę kiczowaty. Zwykle w tego typu lokalach jest za dużo (niestety tandetnych) orientalnych dekoracji, tutaj jest za mało i pojedyncze akcenty na gołych ścianach źle wyglądają. Do tego meble jak z domu weselnego z początku lat
90-tych. 

A gdyby nie wystrój byłoby naprawdę dobrze. Jedzenie jest pyszne, tanie i dobrze przyrządzone a porcje są ogromne. Tutaj mój ulubiony kurczak słodko- kwaśny. Jedyne, do czego mogłabym przyczepić się w kwestii dań to stosunkowo mały wybór.


Obsługa jest wprost przemiła, zdarzyło się mi nawet parę razy, że bardzo uprzejmy kucharz- Wietnamczyk wyszedł zapytać jak mi smakowało.

Podsumowując, pomimo naprawdę kiepskiego wnętrza polecam ten lokal na obiad lub kolacje z przyjaciółmi. Zdecydowanie odradzam randki w tym miejscu, ponieważ nie ma ono odpowiedniego uroku.

Ogólna ocena 6/10 odjęłam za wystrój i ma niewielki wybór potraw.











Komentarze

Popularne posty