FABRYKA PIZZY


Ostatnio często jadam pizze. Jest to zdecydowanie jedno z moich ulubionych dań. Za to jedną z moich ulubionych pizzerii jest też Fabryka Pizzy. Mają duży wybór ciekawych dań
i wszystko, co tam do tej pory jadłam mi smakowało. Szczególnie polecam pizzę oczywiście . Praktycznie każdą. Spokojnie można zamówić jedną na dwie osoby, choć nie jest jakoś bardzo sycąca. Cenowo Fabryka należy raczej do średniej półki i nie rujnuje portfela.


Obsługa jest bardzo miła, choć parę razy zdarzyło mi się dość długo czekać na kelnerkę. Co do wystroju nie mam żadnych zarzutów. Ładnie, włoskie akcenty, motywy kółek zębatych nawiązujące do nazwy, dużo stolików. Po prostu same plusy.


Podsumowując, gdy macie ochotę na niedrogą i smaczną zdecydowanie polecam Fabrykę Pizzy.
Ogólna ocena 8/10 odjęłam za drobne niedociągnięcia.





Komentarze

Popularne posty