Zalew Pogoria w Dąbrowie Górniczej

Czyli prawdziwa plaża na Śląsku!

Zalew Pogoria w Dąbrowie Górniczej


Jestem zachwycona Pogorią! To absolutny hit na letnie, ciepłe i słoneczne dni na Śląsku. Nad zalewem znajduje się piaszczysta plaża, na której swobodnie można wypić piwko. Woda jest względnie ciepła, strzeżone kąpielisko jest duże i płytkie i nawet poza strefa strzeżoną nie jest głęboko. Mnóstwo ludzi uprawia tam też sporty wodne, bo obok są wypożyczalnie desek, rowerków i kajaków.


Zalew Pogoria w Dąbrowie Górniczej


Gdy zmęczy nas pływanie, to na brzegu znajdziemy bogatą ofertę gastro. Ja jadłam japońskie przekąski z food trucka i popijałam pyszną lemoniadą. W bardzo bliskiej odległości od kompleksu znajduje się parking.


Zalew Pogoria w Dąbrowie Górniczej


Wiem, że w Dąbrowie Górniczej jest jeszcze kilka zalewów pod nazwą Pogoria, lecz z tego, co słyszałam tamte, nie mają takiej infrastruktury, dlatego jeszcze się tam nie wybrałam.

Komentarze

Popularne posty