ZAPIEKANKI NA KAZIMIERZOWSKIM PLACU NOWYM- KUCHNIA DOMOWA


Taka pogoda zachęca do jedzenia na świeżym powietrzu
i spacerów. Powędrowałam, więc na moje ukochane zapiekanki na Kazimierz. Tym razem zawołały do mnie oferty okienka Kuchni Domowej. I to był zdecydowanie najlepszy jak dotychczas wybór. Cena za jedną z najlepszych zapiekanej, jakie jadłam "Gaj oliwny" wynosiła tylko 6 zł a pani była przemiła. Za dodatkowy sos płacimy 50 gr., ale ja nie zdecydowałam się na niego mając ketchup w cenie.



Podsumowując:, Jeśli wybieracie się na Plac Nowy na zapiekankę to koniecznie do Kuchni Domowej.

Ogólna ocena 10/10 jak na standardy Placu Nowego.

Ponadto taka pogoda zachęca też do wakacyjnych wyjazdów.
W związku z tym niemalże prosto z festiwalu w Jarocinie uderzam nad Solinę i będę szukać w Polańczyku miejsc mniej lub bardziej wartych odwiedzania.

Komentarze

Popularne posty