Filmy motywem Wietnamu- nie wojenne

Jak już kilkukrotnie wspominałam, przed wyjazdem do jakiegoś kraju lubię oglądać filmy, które tam kręcono.

Filmy motywem Wietnamu- nie wojenne

Jeśli chodzi o Wietnam, to było to nie lada wyzwanie, bo większość produkcji traktujących o Wietnamie to filmy wojenne, których nie znoszę. Taka sama sytuacja była z Laos. Udało mi się znaleźć jeden film, jeden odcinek serialu i dwa odcinki programów tematycznych.

Przewodnik po miłości- Netflix


Komedia romantyczne, gdzie bohaterka jedzie jako tajemniczy klient do Wietnamu i znajduje tam miłość. Trochę nudne i bardzo przewidywalne, ale dużo ładnych widoków.

odcinek z Wietnamu serialu "Uliczne jedzenie"- Netflix


Ogólnie cały serial jest ciekawy, a odcinek o wietnamskim jedzeniu był świetny. Oczywiście nie obyło się bez opowiadania o ciężkich losach bohaterów, co mi trochę przeszkadzało, bo nie o psychologię, ale o jedzenie tu chodzi.

odcinek z Wietnamu "Gordon Ramsay- HBO


Nie jest fanką kulinarnych programów Gordona, ale ten podróżniczy odcinek oglądało się dobrze.

odcinek z Wietnamu "Top Gear"


Samochody to dla mnie czarna magia. Nie mam nawet prawka i raczej nie planuje kupna samochodu. Uwielbiam natomiast odcinki wyjazdowe Top Gear, bo mało w nich motoryzacji a więcej podróży, ciekawostek i śmiechu. Dokładnie tak było w tym przypadku.

Komentarze

Popularne posty