Beskid Niski

 Mój pierwszy raz w Beskidzie Niskim. I nie ostatni.

Beskid Niski

Rok temu w lutym pierwszy raz trafiłam na szlaki Beskidu Niskiego. Spacerowaliśmy po ośnieżonych leśnych ścieżkach.

Beskid Niski

Beskid Niski

Beskid Niski

Beskid Niski

Beskid Niski

Beskid Niski

Beskid Niski

Beskid Niski

Beskid Niski

Beskid Niski

Beskid Niski usiany jest cmentarzami, a ja jako zapalona cmertarniara musiałam wybrać się tam na after grobing. Czasem ciężko dotrzeć do nekropolii, bo zazwyczaj są oddalone od głównych dróg. My byliśmy na cmentarzu wojskowym w Woli Cieklińskiej, gdzie możemy znaleźć ciekawe okrągłe mauzoleum.

Beskid Niski

Beskid Niski

Odwiedziliśmy też muzeum ropy naftowej w Bóbrce. Zazwyczaj wybieram muzea związane ze sztuką, dlatego zwiedzanie typowo technicznego skansenu było dla mnie nowością. Niewiele zrozumiałam, ponieważ nie mam żadnej wiedzy na temat ropy naftowej, ale było to ciekawe doświadczenie.

Beskid Niski

Beskid Niski

Beskid Niski

Beskid Niski

Beskid Niski

Beskid Niski

Beskid Niski

Beskid Niski

Beskid Niski

Absolutnym rarytasem Beskidu Niskiego jest browar w Dukli. Tam w sklepach spożywczych możemy kupić ich pyszne kraftowe piwo.

Komentarze

Popularne posty