BAZA

WPIS PRZEZNACZONY DLA OSÓB PEŁNOLETNICH




Ostatnio dotarłam do Bazy. Nowego pubu na Floriańskiej, który od razu przypadł mi do gustu.
O Bazie wie jeszcze niewiele osób, dlatego tłumów tak nie ma
i łatwo o wolne miejsce.
Stolików jest całkiem sporo, a każdy z nich zdobi płyta winylowa. Co prawda są to płyty z kolędami, ale liczy się efekt. Jeśli chodzi o ciekawy efekt to podobają mi się też  malunki na jednej ze ścian. Wyglądają jakby pląsały w rytm muzyki trans. Z resztą dziwnym trafem właśnie taka muzyka mi tam pasuje, chociaż średnio za nią przepadam.



Barmani są bardzo mili i przyjacielscy. Niestety ceny nie są już tak przyjacielsko nastawione do naszego portfela. Za piwo Jeżyk
i Cole zapłaciłam 15 zł. To dużo biorąc pod uwagę, że pub nie jest popularny, ale z drugiej strony mieści się na Floriańskiej, więc może to odpowiednia cena. Ciężko stwierdzić. Tak czy inaczej muszę przyznać, że Jeżyk to jedno z najlepszych piw, jakie piłam. Nie za słodkie, ma idealnie wyważony smak i jest przyjemnie delikatne.



Podsumowując, zachęcam Was do zdobycia Bazy ;)
Ogólna ocena: 8/10.

Podoba się Wam taki klimat pubu?


Komentarze

Popularne posty