FESTIWAL PIEROGÓW


Festiwal pierogów to zdecydowanie mój ulubiony krakowski festiwal. W miniony weekend codziennie jadłam najwymyślniejsze pierogi. W piątek ze szpinakiem i czosnkiem oraz z boczkiem
i oscypkiem.

Zdecydowanie bardziej smakowały mi te drugie i to one były konkursową propozycją stoiska Kusica. Musze wyjaśnić, że każde ze stoisk na festiwalu wystawia swoje pierogi do konkursu organizowanego podczas imprezy.


W sobotę wybrałam  pierogi z jabłkiem i cynamonem oraz z serem lazur i pieczarkami, które były niebieskie i zdecydowanie najbardziej mi smakowały.




Ponadto spróbowałam też pierogów konkursowych i św. Jacka od Polskich Smaków, ale nie przypadły mi do gustu.



Podsumowując: Festiwal Pierogów polecam każdemu i radze usiąść i próbować niestandardowych propozycji przy dźwiękach skocznej muzyki granej na żywo ze sceny festiwalowej.
Ogólna ocena 10/10









Komentarze

Popularne posty