DOMOWE PRZYSMAKI


Parę dni temu po bardzo pracowitym dniu byłam głodna jak wilk i postanowiłam zaspokoić mój głód właśnie w Domowych Przysmakach i zjeść coś sycącego jak na kuchnie polską przystało. Niestety się zawiodłam. Cena za zapiekane góralskie naleśniki (z zerem żółtym, bryndzą i oscypkiem) 13zł bardo podobała się mojej kieszeni, niestety wielkość porcji już nie podobała się mojemu żołądkowi. Jeden naleśniczek, co prawda bardzo ładnie podany, to dla mnie za mało. Smakowało wyśmienicie, ale dalej byłam głodna.


Podejrzewam, że raczej wszystko w Przysmakach jest niewielkich rozmiarów, ponieważ ceny wszystkiego również są niewielkie (paręnaście złotych za danie i parę za napój w tym pyszny kompot za 3,50zł).
Minusem jest oczywiście samoobsługa, którą zawsze krytykuje. Sami zamawiamy jedzenie i odnosimy talerze. Na szczęście danie mamy podane przez bardzo miłą panią, która również chętnie i szczegółowo udzieli informacji o potrawach. 
Zdecydowanym plusem Domowych Przysmaków jest menu na zewnątrz. Lubie to :)
W lokalu jest czysto i panuje zgodny z nazwą klimat domowej gospody i tak też Przysmaki są urządzone. Jednak tu czeka na nas kolejny minus: mało stolików. Oczywiście, jeśli nie ma miejsca w środku można latem usiąść w ogródku, ale nie zawsze jest ładna pogoda, a poza tym ogródek jest na ulicy, więc stanowimy atrakcje dla przechodniów. Rzeczą, która bardzo szpeci lokal są kartki z zakazami i informacjami: dwa razy przeczytamy, że nie wolno tam palić i że nie przyjmują kart kredytowych, na lodówce jest ogromny napis "Przejście tylko dla personelu" tak jakbyśmy sami się nie domyślali, że na zaplecze tylko pracownicy mogą wejść, nawet na płotku ogródka jest zakaz przypinania rowerów. Właściciel jest prawnikiem czy co??
Podsumowując Domowe przysmaki polecam na przekąskę nie na obiad. I raczej randkowo też tam nie jest. Podwieczorek z przyjaciółmi to idealna okazja do odwiedzenia knajpki.
Ogólna ocena: 5/10- odjęłam punkty za samoobsługę, małe porcje i karteczki informacyjne.



zdjęcie z internetu, które nie jest przekłamane- miłe zaskoczenie

ogródek- zdjęcie z internetu





Komentarze

Popularne posty