MORELA


Restauracja Morela na ulicy Stolarskiej to moim zdaniem bardzo przyjemne miejsce. 
Wystrój jest elegancki, ale zarazem bardzo przytulny, a takie połączenie rzadko się zdarza. Jest mój ukochany stolik w oknie. Morela posiada również letni ogródek, nawet dwa letnie ogródki! Jeden na ulicy, za którym nie przepadam właśnie z tego względu, że jest na ulicy. Drugi natomiast jest w idealnym miejscu, czyli na dziedzińcu kamienicy.
Panie kelnerki są miłe, ale nie śpieszą się z podejściem do klienta, co jest irytujące zwłaszcza, gdy czekamy na rachunek i doczekać się nie możemy. 
Ceny, jak w każdej eleganckiej restauracji dość wysokie. Ja jadłam sałatkę z pomarańczą i serem pleśniowym (19zł), która była przepyszna! Myślę, że głównie za sprawą wyśmienitego sosu. Na deser polecam tiramisu z musem malinowym (11zł), które jest jednym z najlepszych, jakie kiedykolwiek jadłam.


Oprócz tego w menu znajdziemy szeroki wybór kasz.
Podsumowując Morele polecam na randki i przede wszystkim na tiramisu i kaszę, ale radze wcześniej zaoszczędzić trochę pieniędzy, które będziemy chcieli przejeść.
Ogólna ocena 6/10- odjęłam 4 punkty za trochę opieszałą obsługę i dość wysokie ceny. Większość punktów w tym przypadki przyznałam za smak posiłków.
Facebook: https://www.facebook.com/restauracjamorela?fref=ts


zdjęcie z internetu (które nie jest przekłamane)

zdjęcie z internetu- ogródek

zdjęcie z internetu- ogródek na ulicy






Komentarze

Popularne posty